Kijk allereerst even of de bestelling wel goed is afgerond. Is er wél een bedrag afgeboekt van jouw rekening? Als er geen afboeking heeft plaatsgevonden, dan is er ook geen transactie geweest (1). Kennelijk is het proces dan voortijdig afgebroken en zit er niets anders op dan nogmaals de bestelling invoeren. Een enkele keer zit er storing in iDeal en daar kunnen we helaas niets aan doen.
Uiteraard gaan we er vanuit dat je in jouw SPAM-map hebt gekeken? We weten dat hier af en toe een bestelling belandt. Dit ligt overigens niet aan de mail maar aan de instellingen van jouw provider of werkgever.
Mocht ook de SPAM-map leeg zijn, dan is er iets anders aan de hand. Dat is natuurlijk vervelend, maar dat gaan we netjes oplossen. Neem dan contact op met ONE via het contactformulier. Gebruik daar hetzelfde email-adres als voor jouw bestelling, dan kunnen wij gelijk even kijken wat er mis is gegaan. Zet voor de zekerheid ook je telefoonnummer in het bericht, dan kunnen we je ook bellen.
(1) Het kan zijn dat we een korte tijd een lesbrief met een actiecode gratis versturen, dan kun je deze check natuurlijk niet uitvoeren.